tisdag 30 november 2010





Igår var jag på Stinsen hela dagen med Sandra.
Hon skulle hitta lite julklappar och kläder åt sig själv hon hittade lite kläder åt sig själv sen åt vi lunch/middag på subway vart så klart grillad kycklingbröst med honungs senap så gotthttp://subway.se.
Så nu när man har gått i affärer hela dagen så hittade man ganska mycke man vill ha men de är ju bra att de är julafton snart så man kan önska sig de istället :)

De jag tycker om med julen är all jul belysning här är en bild på ingången till Stinsen


Vidare till löwet och hälsa på Mormor så kul att se när vi kommer ditt att hon har blivit mycke piggare, nu log hon och skrattade.
Sen vart de vidare hem till Märsta igen vi åkte och handla lite sen hem till mig för att få i hop den nya sängramen och kånka ner den gamla i förrådet
Sen vart bull bak en jävla massa bullar vart de :) och gott vart de Medans jag bakade så gick Sandra runt och julpyntade åt mig,


Sen fick Sandra för sig att vi skulle möblera om så de var väl bara att lyssna på henne hehe så nu känner jag inte igen min lägenhet :)
Men de är alltid kul med lite förändring i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar