måndag 1 november 2010

Ja lite nytt då!

Ja då är de väl dags att uppdatera er lite där ute var ju ett litet tag sen :)
Nu har jag iallafall flyttat hem ugn de är så skönt förutom att de är damm överallt spelar ingen roll hur mycke jag än städar de kommer farm mer å mer,,, men ska inte klaga jag kan ju bo hemma nu och de är så skön att få sova i sin egna stora säng den har vart mycket saknad hihih....

ja då ska jag väl säga lite jag har gjort sen sist hmmmm flyttat hem och i går var jag och hämtade mina katter oxå från Frida och David...
Så morse behövde jag inte ens väcka klockan vart väckt av dom fyrbenta sakerna med att den ena kröp ner vid huvet på kudden och den andra la sig längs med ryggen och mös...

Har även fått en fyra dagars biljett till Sweden Rock nästa är av mamma och Hasse ska bli kul att åka ditt med dom.

Var på bryggan i fredas med Sara hehe och jag sjöng :)

Nu sitter jag i denna j*vla data sal igen och har tråkigt men men snart får jag gå och då ska jag hem till Sara och hjälpa henne och bära in hennes nya soffa som kommer någon gång nu på för middagen.
Sen ska jag nog träffa Sandra i dag oxå hon är ju ledig i dag å imon.

Och pappa å Mirka har kommit hem från deras resa har saknat dom ska nog gå och busa lite med barnen oxå i dag om jag hinner annars får de bli i morgon.

kommer mera sen
PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar