fredag 5 november 2010

Fick en chock nyss när jag kollade FB och skulle skriva till M** att jag saknade honom och att jag skulle komma och hälsa på så fort jag hade fått i hop till resan.
Och då fick jag se att han hade blivit pappa i söndags åt en söt liten kille.

När jag satt där i data salen och läste hans sida om igen å om igen så kom de lite tårar, och de är inte likt mig. så de var ju tur att jag satt längst bak så ingen såg.........
Jag vart både besviken och glad.
Besviken för att han inte har sagt något till mig om de att han skulle bli de.. var ju inte de roligaste att få läsa de på Fb. Hade vart skönare att han hade sagt de till mig själv.
För vi har kunnat prata om himmel och jord alltså allt menar jag då!
Och glad för hans skull för han har sagt länge att han har velat ha ett barn till...
Så nu är han två barns pappa helt sjukt att säga de att du är de
Saknar dig så sjukt mycke ändå finns inga ord som kan förklara de :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar