torsdag 11 november 2010


När klockan ringde i morse så kom lilla Katta och la sig på min kudde för att väcka mig



Då har man vart på sista Work Shopen i dag så skönt att slippa dom nu...
Efter de gick jag hem till Dea för att hjälpa henne att flytta har åkt fram och tillbaka från Märsta till Brottby hela dagen
Du skojar inte va kallt de var i hennes hus, de var kallare inne i huset än ute. Huset har stått obebott i ett halv år så de är inte så konstigt men när vi hade lagat lite mat och plockat och donat så vart de lite varmare.
Nu är vi hemma hos mig Dea och kompis sover här så börjar vi tidigt i mon biti och tar de sista som vi inte orkade me nu i kväll eftersom klockan vart så mycke.
som är kvar i hennes lägenhet
* Sängen
* Tv
* Tv-bänk
* Hyllor
* Skor
och lite annat smått o gott :)

Uppdaterar mer i mon plus bilder nu är de dags att krama kudden eftersom man ska upp tidigt

God natt

Jag och Kompis i bilen











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar