onsdag 17 november 2010

Flytten från Märsta till Brottby för Andrea

Vi började dag med att försova oss både jag och Dea. Vi hade bestämt med Sandra att vi vi skulle gå upp vid åtta och börja med allt vid ca nio, och vi vet alla att Sandra är inte den som går upp då frivilligt , och vad gör vi då jo vi försover oss vaknade halv tio, ingen av oss hörde väcka klockan. :) och Sandra hade gått upp vid åtta oxå men som tur var så var hon inte så arg hon hade snosat själv :)
Vi började väl med allt vid ca halv elva då körde vi sten hårt eftersom de inte var så mycke kvar så vi fyllde bilen och dom åkte och tömde å jag stannade kvar för jag var och fixade min naglar så jag vart fin till kryssningen.
Sen när dom hade tömt bilen och var på väg tillbaka till Märsta så var jag klar med min naglar så plockade dom upp mig, så tog vi de sista som fanns kvar i föråddet sen vart vi helt färdiga. Nu är de bara städningen kvar i gamla lägenheten
efter bilen var full åkte vi och köpte pizza.
Sen var de bara att börja packa upp allt

Här kommer lite bilder från huset


Köket


Min fina ficklampa som jag fick göra

Kökte ena vägen som jag satt upp massa kort

Köket Sandra eldar i öppna spisen


Trappen upp till sovrummet som jag satt upp lite ljus


Sovrumet
Jag gjorde en kläd hängare eftersom hon inte har någon förvaring än


Sovrummet



Kompis fick lite godis för att han hade vart så duktig med att sitta i hund rastgården










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar