onsdag 24 november 2010

Helgen dags att förändra!

I fredas hade vi tjej kväll hemma hos Madde i Väsby spelade spel.fixade naglarna och klippte och färgade håret.
Har ju haft samma frilla och hårfärg i nästan 24 år nu så jag tyckte att de var dags att för nya sig lite :)


Och så här vart de Dag 1



Dagen efter när jag tog en dusch så fick jag en chock när jag kollade i spegeln de var grönt under håret hehe men fick ju vänta en dag till innan jag färgade igen.
Var på bryggan en sväng sen åkte jag hem för jag skulle få besök :)

SÖNDAGEN
Så kom pappa vid tolv och lämnade Thor och Oliver var barnvakt åt dom hela dagen.
Vi började dagen med att äta lite lunch sen vart de bad för dom hade mat överallt :)


Thor och Olli

Sen kom Sara och gick vi ut för att möta upp Sandra för att åka och handla möte även upp Malin och Park på Maxi och då bestämde vi oss för att äta ihop alla
de vart Tacos så gott, sen på kvällen när jag hade nattat dom små så satt Sara i en nya hårfärg i mitt under hår för att få bort de gröna.
De skulle vara mörk brunt men vart typ svart men men vart bra tycker jag.
Plus att nu kan jag göra min pinup lugg som inte har gått förut eftersom jag har haft för lång lugg:)

bild kommer sen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar