fredag 5 november 2010

jaha

Ja då var de fredag i dag då vad ska man hitta på i dag då??

Jo jag ska gå hem till Sandra efter "skolan" sen ska vi åka till Uppsala och hälsa på Madde och se hur dom bor nu och så i huset och träffa lilla Linn "limpan" :)

Har även gått me med Malin på en 7.v schema med lite träning så vi får se hur de går som jag snodde av Elin Malins arbets kompis. :p

Fast jag har tagit bort lite saker som Utfall,Kasta ben,Burpees. de får bli sen :)


Så vad har jag gjort i veckan då???
Jo jag har hållt på och plocka och fixat i min lilla lägenhet så nu är allt jävla damm borta i onsdags så stor städade jag Hela lägenheten och då menar jag hela. Fy f'*n säger jag bara va me saker jag har som jag inte vet vad jag ska me allt och göra, men men någon gång kommer allt till nytta kanske:)

Var och letade skor åt Malin i onsdags oxå till kryssningen som vi åker på nästa lördag men vi hittade inga som hon får banne mig gå in sina pumps till dess hon har ju ev vecka på sig att göra de hihi.

Vart och hälsat på hemma hos pappa och Mirka oxå har saknat dom nu när dom har vart borta en vecka i Cypern.

Fick se massa fina kort som dom hade tagit därifrån

De har vart en rutin och gått ditt efter "skolan" men så vart de inte förra veckan :(


Pöss så länge









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar