måndag 8 november 2010

Idag har jag vart hemma har inte mått nå bra under natten så jag sov ca 1 timme i natt så jag kände inte för att sitta och lyssna på en gubbe från 9-14 då hade jag somnat på en gång....
Frida tittade förbi på morgonen för att hälsa på katterna och mig me hoppas jag hihih :) så vi satt här och snackade lite skit och drack te sen gick jag med henne för att möta Annsofie så jag fick min 30 min i dag me, jag vek av vid burre för att gå hem till pappa. Mirka hjälpte mig och sy min klänning och två par leggings så snällt så. När hon var färdig med sy maskinen så skaffade jag mig oxå lite terapi hittade en gammal jeans jacka som Mirka skulle kasta så då gjorde jag två mobil strumpor / påse en till Linnea så jag får ha min ifred och en till Mirka oxå. Sen var de gas för middag de vart korv med bröd till barnen som dom hade beställt sen rå stekt potatis och stark korv åt oss andra de var gott

Mirka när hon syr




Nya tavlor hos familjen Norrström
ena köks vägen



Andra sidan av väggen i köket


Vardags rums vägen




Pappa har köpt en ny leksak åt barnen de är en stubbe som man ska ställa saker på sen ska man sikta och skjuta och då ska dom ramla ner den vart populär på en gång.
Sen gick jag ner till Sara en sväng innan vi åkte i väg till Fia där var oxå Amanda och Marlen dom var alla lite nere för dom hade fått sparken från jobbet tyvärr dom var 26 st som fick gå. Vi satt där en stund och pratade med dom sen vart de hemgång nu ligger jag i sängen och ska försöka sova




En fin lite pumpa lampa utanför Valsta Centrum


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar