torsdag 2 december 2010


Låg länge i sängen i dag:)
Så skönt sen var de bara upp och ta reda på all tvätt jag tvättade i går hos Sandra.
De hängde tvätt i hela lägenheten eftersom torktumlaren var trasig så alla strumpor fick hänga överallt plus massa annan tvätt men men sånt man man får ta ibland.
Sen när jag var färdig med de så tog jag en lång och varm dursch och efter de började jag rens lite av mina kläder de vart en tjock tröja till min kära bror Kevin och en tröja till "mamma" Mirka så när jag hade packat i dom i en påse så vart de en promenad i kylan hem till pappa för att lämna dom.
När jag kom ditt fick jag god middag med strimlat kött med stekta grönsaker å ris gott som fan var de.
Märktes att man inte har vart där på länge på barnen dom hängde och klängde på mig hala tiden, många skulle ha sagt att de skulle ha vart jobbigt men jag tycker att de är mysigt :)
Efter ett tag med bussande så gick vi in i minstingarnas rum för att kolla på film de vart Pippi de var sjukt längesen man såg så de vart kul. jag och Alice la oss i hennes säng för att kolla på filmen och mysa lite men Alices säng är den som är mins i hela lägenheten förutom lilla Nellies säng men men i Alices säng somnade finns de nå mysigare är när man ligger med ett barn och gosar plus att lill tjejen ligger och pillar i håret så jag somnade som en stock men jag vaknade av min kära pappa med att har sprutar in is kallt vatten i min mun hehe jag vad ska man säga att man får skylla sig själv när man somnar hos pappa han som älskar att jävlas med alla :)

Älskar han ändå!


Sen efter jag piggnat till så satt vi och prata och skratta för fulla muggar åt Kevin som muppade sig med att han kunde karate mm skrattade så man höll på kissa på sig.
Sen vart de tv dags Bygglov efter de så var de så klart Greys Anatomy som är ett måste på onsdagar.
Sara kom och hämtade mig efter hon slutade så åkte vi hem till henne och kolla på tv nu ligger hon och sover som ett litet barn medans jag sitter här i hennes soffa och kollar på tre kronor. Ska sova här för att jag ska hjälpa henne och julpynta och så.....

Här kommer lite mer bilder på min Kära Pappa och hans fru Mamma Mirka

Pappa och Mamma å Faster och lilla jag från mitt dop







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar