tisdag 7 december 2010

Dag 02 – Min första kärlek

Ja min första kärlek var en viss finne :) Kommer så väl ihåg när jag flyttade till Märsta.
När vi stod utanför porten och packade ut lastbilen med kartonger så kommer de två killer och frågar om vi vill ha hjälp och de var hans lille bror och hans kompis, sen efter ett tag så kom HAN och gick förbi och dom började prata finska, å jag vem var de där hihi sen kom han syster ut och så vi började prata så vi började leka eller vad man säger på den tiden... så genom henne så lärde jag känna honom. Vi umgicks jätte mycke allihopa under sommar lovet sen när skolan börja så hamnade vi samma klass som tur var... sen efter ett tag vart vi tillsammans :)
Även fast de är så sjukt många år sen de var så kommer jag ihåg de som de var i går..
Kommer alltid vara svag för honom!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar