tisdag 7 december 2010

Dag 06 – Min dag


Dagen började med huvud värk som jag har haft i några dagar nu inte kul alla fast i dag har de varit den värsta vaknade vid tre i natt av att jag hade så ont i huvet att de gjorde ont att ligga på kudden till och med men men de gick över efter några timmar och flaskor med vatten som tur var då var de bra att gå upp till ica för att köpa vit och ljus blockchoklad till bakningen jag och mirka gjorde sen vidare hem till pappa.
Jag låg och kollade på Leilas jul här om dagen och såg när hon gjorde christmas cupcakes såg så gott då bestämde jag och Mirka att vi skulle göra de, och de gjorde vi dom var sjukt goda i verkligheten
Sen efter vi hade ätit middag och efterrätten så gick jag hem till sara för att boka cccp kryssningen så nu är den bokad tjohooo....
Vart många dagar här eftersom jag inte har uppdaterat på några dagar men nu är jag ifatt dagarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar