fredag 10 december 2010

Dag 07 – Min bästa vän


Ja nu ska man skriva om sin bästa vän blir lite svårt att bara skriva om en för de finns flera ju.......
Men aldra bästa vän är Sandra de har hon vart sen vi var små henne träffa jag i grund skolan i Skeptunna. när jag började där i ettan, vi klickade på en gång. nu i dag har vi känt varandra i hundra år känns de som :) hon är bäst. Spelar ingen roll vilken tid på dygnet jag ringer och behöver prata eller träffas så ställer hon upp om hon kan så klart. Samma gäller hennes lille syrra "min lille syrra" oxå Sara.
Vet inte vad jag hade gjort utan er tjejer under alla dom här åren. skulle nog haft psykbrytt för längesen antagligen :)
mycke bus vi har hittat på under åren oxå
Och så finns de ju fler bra vänner som man oxå kan prata med allt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar