måndag 20 december 2010

Trötter


I dag är jag trött som bara den. Står och väntar på tåget i sumpan för att få åka hem igen har varit på möte här så värdelöst om jag får säga de själv :( och så missa jag tåget så nu är de bara att vänta på nästa. I helgen har vi firat sandra som fyllde år i går vart massa god fika där och så hade vi lilla julafton som vanligt när hon fyller år fick massa fint bilder kommer sen. I lördas var vi först hemma hos sandra och förrade och spela lets dance på wi som hon fick av mig och sara sen bar de av till väsby för att gå ut först skulle vi till gamla farbror men där var de typ fyra pers där så vi åkte ner till magget istället de var väl så där om jag får säga men men sandra hade kul och de var ju huvud saken för de var ju henne vi firade. Så nu står jag på karlbergs station iallafall fram steg nu ska bara tåget till märsta komma oxå som är försenat som vanligt men men får stå här och lyssna på musik så länge. Sen blir de hem till pappa jag och mirka ska göra jul godis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar