torsdag 2 december 2010

Dag 1 om mig

Ja vart ska ju börja hmmm..
Jag är en tjej på 24 år från Märsta som har många bollar i luften och gillar den ljuva 50 tals musiken som Elvis, johnny cash, Jerry Lee, Meduza och alla dom andra godingarna :)
Älskar att åka omkring i dom gamla bilarna och höra V8 brumma åka på träffar å så de är livet.
De har hänt så sjukt mycke under mina 24 år år som levande eller vad man ska säga. När jag var yngre så flyttade jag och min mamma runt många gånger vet ej hur många gånger jag har flyttat i mina darr.
Nu bor jag själv här i Valsta i min lilla två så skönt att bo själv.
Ja vad ska man skriva mer???? ja vad har jag hunnit mer då hmm vart förlovad oxå, haft hund, ja vad ska man skriva mer?
till slutet så måste jag säga under alla mina underbara dagar i livet så har jag träffat så sjukt många människor som man både önskat att man aldrig hade träffat nu i efterhand och dom som jag aldrig skulle kunna bytta ut mot något på denna jord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar