måndag 13 december 2010

Hmmm

Började med dagen med huvevärk och lite havregryns gröt sen en dusch och göra sig i ordning för att gå till dagis och kolla på Alice och Olivers Lucia tåg de var sött och kolla på Alice sjöng för fulla muggar medans Oliver såg uttråkad ut =) Sen hem till pappa på middag sen var de film mys i soffan men hela familjen vi kollade på Jurassic Park 1 de var ett tag sen man såg den, men de var mysigt för de var hela familjen som kollade, åhh jag somnade vaknade med att min kära bror pruttade i mitt ansikte.. Söt han är visst eller hur ??? =)
Sen gick jag förbi Sara på vägen hem och sa hej sen bar de upp till Ica på vägen hem för att köpa cigg, sen tog jag mig en promenad gick väl i ca en halv timme runt i Valsta .
De var skönt att bara gå runt och tänka för sig själv har vart så tanke sprid i dag , har tänkt på allt möjligt som har fått mig på både bra och dåligt humör har haft riktiga humör sväningingar i dag vet ej varför men men vi har väl alla såna dagar antar jag.
När jag väl kom var jag så kall så jag tog mig ett varmt bad med lite mini spa för mig mig själv med hår inpackning och lite body skrub
Nu blir de nog sängen tror jag med en film och en kopp te
Bilder från Lucia kommer sen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar