lördag 11 februari 2012

vaknade vid åtta i morse och då vart de massa mys m ena katten



Sen vi elva kom Mamma, Hasse, Macki å Natalie och hämtade mig så åkte vi till Knivsta för att gå på en loppis men den var stängd så åkte vi tillbaka till Märsta och gick på den uppe på eurostop och där fyndade jag lite
Två cd skivor Ebba Grön och Rollergirl så kult var bara tvungen och så fick jag en jätte fin tavla av Natalie å Mamma vart jätte glad



Ett riktigt foto från Grease filmen när den gjordes kort två av tio me so happy



Snart ska ner i tvättis och ta tag i mitt berg av tvätt buhu men så kan de gå när man inte har vart hemma på ett tag hoppas bara jag hinner tvätta allt i dag så jag blir av med allt i dag.börjar bli lite tomt i skåpen :)
Vill ha en tvättmaskin så slipper man dom här högarna med tvätt haha



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar