fredag 17 februari 2012

Onsdagen!

Ja som jag skerv tidigare så skulle jag till gyn i Sigtuna och byta min p-stav. Sandra och Malin följde me. de gick ju bra de ända som gjorde ont var bedövnings sprutan . sen när den hade verkat i några sekunder så var de bara att köra på att ta ut den gamla och in med den nya :)
Sjuk syrran var jätte gullig och plåstrade om och fixade som bara den

Så här snygg är min arm nu
Efter jag var färdig där så åkte vi tillbaka till Märsta och tog en liten sen lunch på Brödboden . Vi satt där en lång stund och snack massa skit, drog upp massa gamla minnen tex kryssningar, sommrar massa skratt vart de. Måste göras om snart igen har blivit alldeles för sällan nu för tiden.

Den goda lunchen jag och Sandra åt

Sen efter en lång och rolig stund så gick jag hem till mammsen för vi skulle ha en liten sen alla hjärtans dag midddag eftersom alla inte var hemma i tisdas.
Jag vart helt yr i bollen när jag kom ditt de var väl för att bedövningen började slappa så jag la mig i sängen där och villade en stund, Å efter ett tag så kom Emil in och vill ha hjälp med läxan så vi hade gloss förhör. sen ropade mamma att de var mat.
Hehe de här låg på min talrik när jag kom ut lite sött tycker jag. Emil fick och gelehjärtan och ett gosedjur.


Den goda middagen gott som bara den var de.

Propp mätt vart man. Efter maten så satt sig jag och mamma vid datan och letade lite nya kläder till bror.
kl drog i väg som bara den tog halv elva bussen hem de vart typ sängen nästan på engång

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar