söndag 26 februari 2012

Eviga söndagen :(

Tog tag i mitt brinnande hår i går haha.
La i en skandinavisk blond hete den, ett märke jag aldrig provat förut å kommer inte göra de igen heller satan vilken allergi reaktion jag fick av den efter 25-30 minuter började de svida som bara den i pannan så jag gick och kollade i spegeln så hade jag fått massa utslag som gjorde ont så de var bara till att skölja ur färgen på en gång :(
Var lite ljusare men allt de orange var ljust
Här är de nya resultatet som jag kommer få gå i några dagen kanske veckor så håret får villa lite får bli massa silver schampo se om de hjälper hoppas på de



De går ju att gå ut med den här färgen iallafall utan mössa
Sen på kvällen vart de brud mys hos Sara vart Tacos till middag och medans vi åt så kollade vi på melodie festivalen och drack lite gott. Sen åkte vi ner till bryggan. De var ett band som spelade där som var bra faktiskt.
Å så till den vanliga sysslan jag har på söndagar ähh jag tvättstugan men snart klar där vart bara fyra maskiner i dag som tur var.
Nu ska de bli lite sen frukost/lunch



Nätmelon och vatten
Solen skiner som bara den i dag så får se var denna dag bjuder på :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Vikingavägen,Märsta,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar