onsdag 15 februari 2012

Alla hjärtans dag!

Dagen började skit som bara den vaknade på fel sida eller vad man ska säga, dårligt humör allmänt grinig bara, drömde sjuka drömmar oxå på de.
Låg kvar i sängen läge i dag även fast jag hade bestämt att jag skulle hinna med en promenad innan jag skulle göra mig i ordning men de sket jag i, låg kvar i sängen tills dom ringde från Saga vid halv elva för att kolla om jag kunde jobba i dag men de kunde jag ju inte eftersom jag hade redan fått tid i Sigtuna. Så de var bara att gå upp då och göra sig i ordning får att åka till jobbet. Packade väskan oxå. Var ner i källaren i går och hämtade upp mina skridskor för jag hade lovat barnen att jag skulle åka med dom i dag



De var sjukt kul att vara på isen nästan hela dagen med barnen men fan så ont i fötterna jag har nu men de var de värt och barnen fick ha de kul att se mig åka de var som bambi på hal is :)
Skulle ha slutat fyra i dag men jobba över en halv timme så missade jag bussen på de oxå så då vart de en promenad i Sigtuna tills nästa buss gick eftersom de inte vart någon i morse.
Mötte upp mamma i M-centrum så gick vi och köpte pizza jätte fin alla hjärtans dag middag eller inte, de ska vi ta i morgon eftersom Hasse inte var hemma i dag.
Har iallafall vart lite snäll i år eftersom jag fick lite blommor av Mamma och bror



Sen tog jag bussen hem och bara tog de lugnt och letade klänning till maj och de är inte de lättaste ska jag säga :)
Nä nu ska jag krama kudden så jag orkar med morgon dagen oxå

Sov gott där uta💤💤💤💤💤

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar