tisdag 28 februari 2012

Ett nytt försök då.....

Se om de här kommer upp som de andra inte gjorde de :(
Som sagt fick jag lite fixat i morse tog tummen ur röven och ringde Csn tillslut efter mycke köer så kom jag fram så nu är de fixat oxå så skönt.
Sen var de bara att ge sig väg till jobbet som vart sjukt lugnt i dag bara 14 barn på hela dagen så vart lugnt vart lite ansikts målningar på en del barn de var kul ska fortsätta i mon me de som inte hann de i dag.
Stängde våran avdelning själv i dag första gången å de gick skit bra måste jag säga sen möte jag upp Sara i Valsta C för lite handling hon bjöd på värsting middag i dag Stekt fläsk m löksås å potatis så jävla gott var de sen var de dags att kolla på familjen annorlunda har blivit våran måndags grej vi gör nu alltid lika mysigt :) Efter de var slut så satt vi oss vid datan för att kolla lite på klänningar som vanligt kommer nog göra de ett tag tills man hittar den rätta eller vad säger ni?????
Fick silver schampo och balsam av henne oxå så när jag kom hem så vart de ett bad med så nu har jag provat de för första gången så vi får se om de funkar lite svårt att se något resultat nu när håret är blött får se i mon



Har även pratar med Nettan om våra jackor så nu har vi lite förslag har sagt till Sandra nu på kvällen så ska prata med Sara i mon å se vad hon säger om dom och N skulle prata med Johnny om de vill ha nuuuuu
Nä nu blir de sängen så man kommer upp i mon
Puss på er ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar