lördag 25 februari 2012

Ojoj

Ojojoj säger jag bara i går började jag min blonderings proses fy fan säger jag bara att gå från brun/rött till blont
Nä färgen är i



Fick btw massa pigment fläckar på kroppen där de hade kommit lite färg så snyggt så



Syns inte så bra men hade vita fläckar lite här och där över bröstkorgen, men som tur är så har dom försvunnit nu. Usch säger jag bara när de var dags att skölja ur blonderingen trodde att jag skulle få panik av hur mycke hår jag tappade men som var så var de bara de slitna håret som rök men på de så fick jag oxå svinto hår plus att de var jätte orange haha de ser ut som de brinner i huvet på mig



Men i dag införskaffade jag ny hår färg så de ska bli kul och se nästa resultat :)
Nä nu blir de till att krama kudden lite

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar