onsdag 22 februari 2012

Hallå dära

Hej hallå nu var de ett tagsen jag skrev lite här då!
Kortfattat om helgen.....
Fredag
Jobbade som sagt sen till Märsta
C möte upp mamma o Hasse för lite handling vart lite mat och å en våg så nu jävlar



Sen förbi borlaget å köpte en vin flaska å några öl, ifall de skulle hända något :) sen bar de hemåt för matlagning
Vart kyckling gryta med bulgur



Efter ett tag så kom Annso förbi, vi kollade typ 100 sidor efter tärnklänningar de är inte lätt att hitta den rätta men nu har vi några förslag iallafall. Hon åkte väl vid tolv tror jag för att hämta sin blivande man inne i stan. Å då fick jag ett oväntat mess de var mr B som sa att han och Adde tänkte komma förbi oxå så dom kom vid tre, så vi satt och pratade å drack lyssnade på musik å skrattade som bara den. Klockan vart sjukt mycke innan vi gick å la oss. Kl nio på morgonen så la vi oss och vaknade tolv vart inte mycke till sömn där haha sen kom Sara hit vid ett hon men så satt vi här å pratade en stund innan dom vart hämtade. Då åkte vi upp till Mc för sen lunch/middag sen var de bara hem å göra sig i ordning.
Vid sju så åkte vi in till Uppsala, tog nästan en hel timme för att komma in ditt såg knappt en halv meter framför bilen plus snorhalt, men vi kom fram tillslut:)
Mötte upp N och J för lite bowling



Man får ha så snygga skor när man bowlar eller vad säger ni??



Johnny boy



Nettan



Sara



Å så jag dåra, fick ner alla på första försöket :)



Jag vann första serien men slutet så kom jag trea å J vann N vart tvåa och S fyra
Var sjukt kul var ju så längesen vi var och bowlade måste se till att vi gör de oftare.
Sen när vi kom hem till Märsta så tog vi oss en sväng på byggan. Å söndag vart en riktigt slappar dag :)
Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar