onsdag 17 augusti 2011

Städ dag i dag!

I dag har de vart städ dag här hem.
Rev ut att som fanns i badrumet och skruba både vägar och golv på alla fyra rent och fint vart de sen när jag var färdig kom jag på att dom kommer och ska rengöra ventilationerna i badrumen och köket i mon men men får väl städa igen i mon efter dom har vart här. Sen så kom Sara och hämtade mig så jag kunde handla lite till Torsdag. Och så kom min underbara mamma med en kasse med mat och lite bak saker åt mig, som tur va eftersom de är lite knapert med pengar just nu men mamma var så snäll och hjälpte till <3
Och tack sara för hjälpen med handlingen.
Så nu har jag allt jag behöver i mon för allt bak :) har gått och plockat lite här hemma så har glömt bort kl och nu är den fyra usch och kl ringer halv åtta då skulle dom komma och rengöra. Men men nu blir de sängen god natt där ute
Pöss

Var bara tungen att sno den här av Malin sorry gumman var bara tu tvungen tyckte den var rolig som hon hade gjort på mig fick mig ett gott skratt när jag såg den men va gör man inte man måste bjuda på sig själv i bland haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar