lördag 13 augusti 2011

helt slut

Jag är helt slut från denna dag började med att vakna vid elva tror jag de var låg och drog mig länge sen gjorde jag mig i ordning för vid ett kom sara och hämtade mig och släppte av mig hos pappa. Där var de packning som gällde för fulla muggar ska jag säga er fy fan vad med saker dom har tyckte jag har mycke :p sen gjorde jag sen lunch åt alla barnen och till mirka vart korv med bröd som gick snabbt sen var de bara att fortsätta och packa saker tills pappa kom då packa vi in så mycke vi fick in i bilarna. Sen bar de av som sagt till Enköping. Fy fan vad stort huset är! Sen när bilarna var tömda åkte jag och pappa och hyrde ett släpp sen bar de av till Märsta igen fick in de mesta den här gången alla sängar förutom thors. Och soffan och massa kläder mm. I mon ska vi fortsätta och ta dom sista stora sakerna även mina hyllor jag ska få kommer bli så bra här med dom tror jag/hoppas. Sen när vi var färdiga tog jag en sväng förbi Sandra vart lite skit snack och en film :) Nu blir de till att dunka huvet i kudden för tio ska vi fortsätta sen blir de hem fort och göra mig i ordning för att åka till uppsala och kolla på fin bilar med mina babes Sweet Puss & Kram Syns På Stan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar