onsdag 17 augusti 2011

********


I dag fortsatte jag med att rens här hemma fan me skit man har här alltså fy säger jag bara två sopp påsar och en hel papp kasse med tidningar och andra massa papper :)
Sen tänkte jag att jag skulle baka lite dåra men de gick ju inte så bra de hade ju inge bakplåts papper eller formar så de var bara att klä på sig och cykla upp till ica och införskaffa sig de.
på vägen hem svängde jag förbi Sandra och lånade en stor paj form och lite lådor.
Sen när jag kom märkte jag att jag hade glömt formarna kvar på banden, ja vad duktig jag är....
Men de var tur precis när jag var på väg så ringde Sara och skulle komma förbi så hon åkte förbi Ica och hämtade dom.
Sen när hon kom gjorde vi kladkaka och sen middag.
Middagen i dag bestod av Kyckling file och Bullgur me sås och lite grönt gott som bara den.
Tack Sara för hjälpen <3
Efter Sara hade åkt hem röjde jag i mitt lilla kök och diskade så jag kunde fortsätta med bakningen.
Klant arslet själv måste lära sig att läsa mer noggrant min första sats med kakor vart ju bara skit tyckte de stod att man skulle göra bollar och sen platta till dom men de gjorde du ju inte utan då stod att man skulle göra längder och sen platta till dom men men så här såg de ut haha


Men men de gick och äta de som inte var bränt :)
men jag gjorde en ny sats och den var bra. Så allt som allt gjorde jag tre olika sorters kakor och en rosa sockerkaka och en kladkaka de får duga :)


Ja nu fyller jag hela 25 år fy säger jag bara:)
Är redan bombat på Facebook aha

nu blir de sägen så man är pigg och glad i mon

SOV GOTT DÄR UTE PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar