tisdag 23 augusti 2011

Helgen i Sala!!

Ja så då hade vi helgen som va.....................................
Då åkte jag och Sara till Sala/Möklinta eller va de heter:)
Anton och Albin hade inflyttningsfest var så skönt att se lite nytt folk och och träffa dom goa som man redan känner......

Tog inte lång tid innan jag vart dragen haha för vi spelade fuck the diler och jag förlorade nästan hela tiden men men kul var de :)


Lite bilder från kvällen



Fleen och Jag :)

En ganska dragen Empa och Nettan <3

En aprak och ny spyd Anton och Albin :)

Kalle Linda och Jag <3

Sötnosarna Nettan och Sara <3

Snyggingen Katta <3

Mina bitchar Albin och Flenn hahahh :)

En däckad Albin som jag försöker väcka men de gick inte så bra :)



Efter vi vart hos dom så åkte jag och Sara Nettan, Johnny hem på morgon kvisten, fulla och glada alla förutom Sara för hon körde, så kom vi på att vi skulle bada haha och de gjorde vi oxå, vi åkte till Månsan och bada fy fan va varmt de var..
Märktes ju att man var dyng för jag hoppade från feman och de hade jag aldrig gjort nykter ska jag säga men men vi hade kul :)

En snygg bild på
Nettan, Johnny och Jag :)

Jag och Nettan i Cornetten de blåste lite och åka ner cabat
men de klart de ska vara de :)

Efter vi vart och bada och så skulle vi stanna och kissa lite men va göra klant arslet Emmelie jo hon halkar på gräset och ramlar med en bar rumpa i en tagg buske aj aj aj säger jag bara va ont de gjorde, så skulle vi åka hem men de vart inte så. vi hamnade hos Robban en stund
Sen bar de av till Brodbo hem till johnny vi sov kvar där istället för att åka hem på morgon kvisten.
Johnny söta mamma och pappa hade redan förväntas sig att vi skulle bli kvar så dom hade bäddat åt oss i husvagnen och värmt upp den. Hur sött som helst

Jag och Sara i husvagnen


Fy vad jag sov skönt i husvagnen skulle lätt kunna sova i sån igen....
När vi vaknade vid elva gick vi in i huset. Och då satt Johnnys päron vid köks bordet och fika så fick vi frukost av dom efter ett tag kom Johnny upp ocx och åt med oss efter vi hade ätit så gick jag och väckte tröttmössan Nettan för att ta en cigg innan vi åkte hem :)

Tack så hämst mycke för att allt Anne och Göran
och alla andra för sjukt rolig helg Pöss på er <3

Ps. för att Sara skulle köra till Sala så lovade jag städa hos henne :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar