tisdag 9 augusti 2011

En hel dag hos Pappsen

Började dagen me att äta havregryns gröt till Frukost och ett glas apelsinjuice gött som bara den! Nu är semestern slut och de är dags att bli lite nyttig igen :)
Sen var de bara att göra sig i ordning för att åka till pappsen för att passa alla Trollen medans Mirka hade uppkörning.
Under tiden vi väntade på henne så provade jag Linneas nya locktång
Den här

Jennifer och Alice, den var skit bra rekommenderas varmt kan jag säga vill ha en egen nu :)
efter tag vaknade Nellie och var hungrig usch vad tiden går fort nu lill tjejen eller som kanske inte är så liten längre äter själv nu kladdigt blir de men men


Efter en lång väntan så kom Mirka hem
och vet ni vad hon klarade de nu har hon
Körkort
Ett stort grattis igen till dig

Pappa kom sen efter en liten stund med lyx middag
de vart Kina i dag och för att fira för Mirka
gott som bara den

Sen vart de mycke prat och skratt eftersom man har knapp träffat dom sen dom fick huset,
eftersom dom har vart där och fixat och donat innan dom flyttar in helt :(
Linnea satt och lekte med min mobil på kvällen och den här fina bilden hittade jag då haha
hon börjar bli stor nu :)

Fick även min födelsedags present idag så dom inte skulle råka packa ner dom nu när dom håller för fullt med de

Sweet precis vad jag behöver till mitt fågelbo till hår jag har
så kanske de blir lite ordning på de me :)




De är
Schampo
Balsam
Hår inpackning
Silkes kräm
För blond hår
och dom luktar hur gott som helst





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar