lördag 27 augusti 2011

Haha

Haha få er på lite bra humör under dagen!


Ha aldrig sex med en polis, för dom säger bara stopp,
Aldrig sex med en expedit, för dom säger bara "varsågod nästa".
Inte heller med en lärare, de ger dig pekpinnar om du gör fel.
Men med en förskollärare går de bra, för dom säger
Hoppsan !!!! Upp igen, så prövar vi en gång till


Mamma! Mamma!
Barnpigan är en ängel! Är hon?.... hur vet du de?
Hon är naken och står på knä och ropar!... Åh GUD jag kommer!
Men pappa är lyckligtvis där och håller fast henne bakifrån
så hon inte flyger i väg.....


Maken ligger döende, med fru vid han säng... Han säger men den svag röst "Det är något jag måste bekänna" "Shhh" sade frun, "De finns inget att bekänna, Allting är okej. "Nej svarade mannen "jag måste dö i frid, jag hade sex med din syster, din bästa vän, hennes bästa vän och hennes bästa väns mamma!"
"Jag vet, "viskade hon" De är därför jag förgiftat dig, din jävel,
Slut ögonen nu"


An aran at the airport:
-Name?
-Abdul al Razib
-Sex?
-Three to five times a week
-No, no I mean ... male or female?
-HOLY COW!
-Yes ,com, sheep, animals in general.
-But isn`t that hostile?
-Horse style, doggy style, ANY STYLE
-Oh deer!
-No, no.... deer rum fast!!!

En man och han hustru hade sex. Mannen frågar om han får spruta henne i örat? är du tokig, säger frun. Jag kan ju bli döv!! Det tror jag inte, säger mannen.
Jag har sprutat dig i munnen i 20 år, och kan fortfarande inte hålla käften...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar