fredag 26 augusti 2011

Fix och Trix

I dag skulle jag ha hunnit me mer än va jag har gjort tyvärr var så sjuk trött i morse när kl ringde så jag somnade om :p
Först var jag väckt av prutt full finnar och frida. Annelie trodde dom skulle slå in dörren innan jag öppna så de var bara att klä på sig och gå upp till Annelie en stund. Sen gick jag med Jimmy till taxi sen vart de sängen trodde jag inte de fick väl sova en timme eller så innan jimmy ringde och väckte mig. Han hade tråkigt och så skulle han säga att han hade tappat sin lur haha men han hade inte gjort de slut som tur var så hittade han den i dag. Men men började med att åka ner till morsan och sen gick vi till sy affären i centrum för att hitta sidenband i samma färg som min kjol har men de gjorde vi ju inte tyvärr så de fick bli svart istället och som mamma ska göra en rosett av till mig för jag hann inte i dag. Sen plockade Sandra upp mig så åkte vi ut till Vidbo för att hjälpa Annsan och fixa i ordning i loken så de inte blir så mycke att göra i mon vi la upp kasler och rostbiff och hacka massa sallad. När vi var färdig med de så kom Ante me mat de vart pizza för alla förutom mig jag tog en kyckling sallad. Sen fixa vi lite till sen kom David med alla musik saker så nu är allt på plats skönt de i mon är de bara de sista fix och trixet kvar sen kan festen börja sweet. Nu sitter jag och Sandra och bräner lite skivor till i mon pöss så länge


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar