tisdag 27 september 2011

Tisdag!!

I dag har jag hunnit me mycke jag...
Började me att gå upp vid åtta och gjorde i ordning mig sen ringde lite viktiga samtal
Hihi jag får min födelsedags present från mig självl lite sen bara bättre sent en aldrig antingen på torsdag eller fredag Längtar så mycke :) Sen plockade Sandra upp mig så jag åkte med henne halvägs till jobbet hoppade av eurostop för skulle till ams på mötte vid två....
Så jag hade ju några timmar att fördriva i affärerna de kanske inte var så bra för jag hittade massa roligt jag ville ha... Så mamma kommer inte få de lätt på fredag när vi ska in till stan och shoppa lite :)

Sen möte Hasse upp mig så köpte vi blommor åt Mamma sen hämtade Emil från skolan sen gick vi och handla så vi kunde göra en tårta tills mamma kom hem från jobbet..
Efter vi hade fikat och så, så åkte jag hem
och fixa med min lur,, Nu har jag suttit och skrivit upp alla numer de vart några papper och nu håller jag på och raderar alla mess....
Snart ska jag gå över till Sandra och låna hennes gamla lur för ska sälja min i mon :(
Kommer sakna den :)

Nä nu ska jag gör mig klar för att gå hörs :)



Mitt fina konstvärk till Mamma



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar