torsdag 22 september 2011

En dag i Uppsala!

Började dagen med att ha tvättstuga 7-11 de
var inte de roligaset när man bara hade sovit typ två och en halv timme
tom i bollen var man kan man säga :)
Men de är ju ett måste tyvärr, vill ha en tvättmaskin så man slipper springa i den där
vidriga stugan.
När jag var färdig med all tvätt och lagt in alla kläder på sin plats så hoppade jag in i duschen å sen gjorde jag mig i ordning.
Kvart i ett kom Sandrii och hämtade mig för att åka upp till Ams och lämna in lite papper sen tillbaka för att lämna hennes bil sen kom Saris och hämtade oss så begav vi oss till Muppsala...
Att köra där inne är ju en sak i sig folket/bönderna haha är ju fan överallt och ingen stans, skulle bli tokig och köra bil där, men efter en stund så hittade vi en parkerings plats....
Btw 35kr i timmen vart de rena rama rånet ju.......
Sen gick vi upp till frisörsalongen jätte mysigt ställe och personalen var jätte trevliga där.. medas vi väntade på Sara så kom dom me vatten och lite kakor sweet sa vi då :)
Efter Saras andra färgning så gick jag och Sandra upp på stan för att kolla lite och åt lite sen lunch på Max gött..
Sandra hittade en skit fin JetSet klocka, medans vi gick där i affärerna så vart hon oxå sugen på och färga håret så vi gick in på Åhlens och köpte lite hårfärg åt henne sen tillbaka till salongen för att se slutresultatet på Saras ny hårfärg!

Här kommer två olika fotocollage
Första


Andra



Sen åkte vi hem igen till Märsta möte upp Sofia på en cigg sen vart de hem till Sandra och vila lite på soffan ett tag innan jag satt igång med hennes hår eftersom jag var så sjukt trött så ni anar inte..
Vakna hur bra som helst med att hon hade gjort middag medans jag sov de är ju inte helt fel att vakna med att maten är klar.
Efter maten så satt vi igång med håret först i med en svart färg i ut växten sen i med den andra färgen röd/svart tror jag de va :o

Sen vart de hem och sova och de gjorde jag kan jag lova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar