torsdag 1 september 2011

Går dagen/natten!


Igår var jag hos Sandra och hade Prison Break maraton fy fan va en jävla serie kan vara spännande... Sandra satt och skratta åt mig när jag hoppade upp och ner i soffan :)
Fick mig några tårar när en av grabbarna blir tagen av snuten och han skulle vissa vart dom andra var, och han förde dom till en tjej han träffa under hans flykt :) och berättar precis som de var för henne hur de låg till och så och undrade om hon kommer svara på hans brev som han skulle skicka till henne från fängelset, de var en svår scen och se för jag kände att jag var i hennes kläder då ..... så där kom de några tårar:(
Har ju vart me om de själv förr ett tag sen.......... Kommer aldrig glömma den dagen M ringer och berättar va han har gjort kl tre på natten och att polisen är på väg... och jag visset inte vart jag skulle ta vägen för han var på andra sidan stan och jag satt fast i Märsta. Kunde inte sova den natten satt bara och vänta på att han skulle ringa men de gick två dagar innan jag hörde något. Då ringde hans mamma och sa hur de låg till och frågade efter min adress så han kunde ge den till han han satt häktad i Flemingsberg... Satt ivrigt vid luren och väntade på ett samtal från han för hans mamma sa att han skulle ringa vid fyra. Och de gjorde han har nog aldrig vart så glad över att höra hans röst... Då sa han att både de ena och de andra och fråga om jag ville komma och besöka han, men de hann jag inte göra innan han vart flyttad till Kålmårdens anstalt :( han hade önskat att få komma till stor boda men så vart de ju inte då hade de vart nära för mig och besöka.... Men men de tog väl en vecka sen fick jag två brev av han i där stod de bland annat om han fick pappas hem nummer så vi kunde ha telefon kontakt så halv fem ringde han nästan varje dag hann precis komma hem från jobbet innan jag sprang över till pappa för att prata med han <3
Vi pratade i fem minuter åt gången i några månader.... och nästan varje dag när jag kom hem så låg de ett brev på golvet när jag kom hem .
Så höll vi på ett tag innan han cell kamrat fick en mobil så då kunde jag få något sött mess då och då och samtal.
De var nog de svåraste månaderna i mitt liv må jag säga att sitta och vänta på rättegångar mm om fick komma ut tidigare eller inte.. och han fick komma ut några månader tidigare :) Den dagen han muckade var jag så sjukt nervös för att träffa han så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Satt bara och väntade på att kl skulle bli sju för då skulle han vara på Märsta station.. Sandra åkte och plocka upp han och T. medans hon var i väg och hämtade dom så hann jag väl byta kläder minst 10 gånger :)
När de plingade på dörren så stannade mitt hjärta där ett tag...
Hade tagit ditt lite folk för att fira att han var ute.
När jag öppnar dörren så står han där fy fan va glad jag var och se de där underbara ansiktet.. slängde mig runt halsen på han och satt fast ett tag sen fick jag min efterlängtade kyss och puss mm :)
oj oj de här vart ett långt inlägg haha fick skriva av mig lite de var skönt


Här är en del av alla berven jag fick
fick mig ett gått skratt när jag läste dom nyss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar