måndag 19 september 2011

Dagen

Började dagen men världens huvudvärk men som tur var gick den över ganska snabbt..
Så efter ett tag gjorde jag mig i ordning och gick ner till mamma för var bjuden å middag..
Åhh satan va gott de var
De vart kassler sås med olika svampar och pasta och sallad
efter vi hade ätit så gick vi ut på balkongen för att röka och då hoppa vi alla till av ett en helikopter kom de kändes som den skulle landa på balkongen men de gjorde den ju inte ;)
Den landa på Coop parkeringen!





Så vi gick ut för att kolla va som hade hänt "lite nyfikna" hihi men vi såg ju ingen men sattan va me folk de var runt helikoptern.
Sen kom sara och plocka upp mig så gick vi en lite promenad så fick vi höra vad som hade hänt de var en jävla dåre som man vet vem de är som hade skjutit en annan kille i halsen och ansiktet mitt på blanka dagen hur sjuk i huvet får man va??????
De hände på Norrbacka tur att man inte bor kvar där länger.
Och redan efter typ 20 min så hade de blivit hur många olika historier som helst va som hade hänt och inte hänt så sjukt att man kan hitta på falska rykten om en sak :(
De sjuka av allt var att snuten gick ut me att han som hade blivit skjuten hade avlidit för de har han inte gjort, han ligger nersövd nu i väntan på operation...

Men om annat nu har jag vart duktig jag har sökt en massa jobb guld stjärna till mig nu blir de sängen upp tidigt till tvättstugan :(

sov sött där ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar