torsdag 15 september 2011

Dagen/Kvällen

Började dagen med att jag vaknade vid fem i åtta av ett sms. Så då gick jag upp och gjorde i ordning lite frukost och la mig i sängen och åt och zappade på tvn och somnade om uppz men vaknade igen vid halv ett att Sofia och lilla tisse kom på besök så då vi en liten fika sen möte upp sandra som kom och hämtade en tvätt påse åt mig sen åkte vi me henne till hennes parkering och hon gick till Frida å vi upp till Ica och köpte lite lunch vart egen gjord cesar sallad satt hemma hos fia och snackade lite skit sen kom hasse och hämta mig och körde upp mig och mamma till de nya tjej gymmet som har öppnat. Och de var väl ingen hitt tycker jag man fick bara träna 30 min åt gången sen skulle man sitta i ring och träna på maskinerna och så var de dyrt och man ville bli medlem där. Så vi båda tackade nej och ska skaffa i här i Valsta igen istället när att börjar flytta på igen som de ska. Mycke bättre och plus att man kan träna hur länge man vill och simma å sola och när man har kort där. Sen vi var klar där. Så åkte jag hem till Sandra och där var Majsan oxå så man fick träffa henne en stund oxå. Sen gjorde vi ordning middag sen var de dags för den tråkiga tvättstugan medans vi sprang i den så kollade vi på några avsnitt av sex in the city. När vi var färdiga i stugan så övergick vi till skräck filmer hann se två i dag dom var väl sådär den ena var bättre en den andra. Under filmerna så passade jag på och byta färg på naglarna igen den har gången vart de lilla med glitter i :)
Nä nu blir de sängen för mig och missarna :)
Rot Gott Där Ute i Den Vida Världen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar