måndag 7 april 2014

Stora dagen

Nu är den stora dagen här äntligen. 
Kom hit till Danderyd ca halv åtta och skrev in mig, först fick jag ett sånt här "fint" armband sen dom här snygga sjukhus kläderna för att byta om till sen fick jag sitta och vänta på en sjuksyater som kom och frågade lite frågor sen skulle sätta in en kanyl el va de heter i handen men hon hittade ingen ven så hon prövade igen och missade igen så hon hämtade en annan syster och hittade inte heller så nu har jag tre hål i handen :( narkos läkaren skulle få sätta in en istället, sen fick jag ett glas med brus alvidon och tre andra smärtstillande tabletter och någon annan sörja i ett litet shot glas som smakade banan efter en timme började jag redan känna mig groggi :) efter en liten stud som jag suttit här så började jag frysa så jag och fråga om jag kunde få en filt el nåt , då kom en liten tant efter ett tag och bäddade in mig i ett täcke :) 
lite nervös börjar jag bli nu när man sitter här och väntar på att få komma upp till Op salen snart så 

Lite bilder dåra :) 


Ojoj nu kom en sjuksyster och sa att dom från Op salen hade ringt och sagt att de är dags snart 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar