onsdag 23 april 2014

Påsken

OcDå var påsken över :) 
Hur har eran påsk vart? 
Min har vart hur lugn som helst vart hos mamma och haft film kvällar och var hos plast farmor och åt påsk middag var väl så där, 

Mitt påsk ägg från mamma 


Och de bestod av: 
Film
Jordgubbar 
Läppbalsam 
Skor
Melon
Tuggummi 
Parfym
Loka
Pytte liteten chcklad kanin 
Påsk blomma 
Nagelack 

Tror jag fick med allt :) 

Sen fick jag även lite presenter av Jimmy som han hade köpt i Thailand åt mig super söt Hello Killy väska och klocka 


 
Var även på en loppis där hittade jag lite smått åh gott som mamm köpte till mig 
En svart skjortklänning och lite hår saker 



Och på lördagen var José här och hälsade på vi satt och pratade massor och kollade på film och tog en snabb runda egenom Märsta :) 
Fick även lite nya hårblommor av henne :) 


Bara älskar hår blommor nu börjar de bli många hihi måste komma på något sätt på att göra en hårblomme möbel el va man ska säga vill ju se va man har att välja på :) 
Så har ni någon ide så kommentera gärna :) 


I söndags åt jag en glass för första gången i år, de vart en pigilin satan så gött de var :) 


Måndagen satt jag typ på mammas balkong och stekte i solen för en gång skull :) 



Juste katterna fick oxå lite påsk lyx av mamma 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar