söndag 13 april 2014

Lördag

Vaknade ju så klart med mitt illamående är så trött på de nu :( 
Låg kvar i sängen länge för att bli av med den lite sen gjortde jag mig i ordning för att ta min första promenad efter op till Sandra  och hälsa på Mallanbrallan som sover där nu under helgen när hon jobbar natt . 
Alltså jag trodde jag skulle dö när jag såg att de tog 15 min att gå ditt när de annars bara tar ca 5 min och helt slut vart jag oxå :P 
Sagt men säkert så går de framåt iallafall :) 


Vi satt och snacka massa skit och skratta tills Malin var tvungen att åka och jobba :(  då la gosade vi ner oss i en varsin sida av soffan och kolla på kung fu pandan 2 som gick på 5.an  säger bara en sak man blir aldrig för gammal för att titta och skratta åt barn filmer :) 
Både somnade under filmen vaknade med att Sandra hade gjort gröt åt mig :) sen kollade vi på någon sjuk film som gick på 6.an efter den vart de skräck film 

You're next 

 
Var helt okej men lite konstig :) 
 Var hemma till två tiden tror jag de var somnade runt halv tre men vaknade vid tre igen men världens smärta i magen som inte ville gå över. 
Låg och kollade på kl hela tiden :( 
Kl 5 slog jag på tven igen eftersom jag inte kunde somna 


Låg och kollade på dumburken till kl var sex när barnprogrammen började då var de dags att stänga av och försöka somna och de gjorde jag tillslut runt sju tiden :( 
Och vakna igen halv elva  men huvevärk så nu ligger jag kvar i sängen och försöker bli av den 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar