lördag 12 april 2014

Lugn och skön fredag!

Vart en halv bra dag i dag faktist om jag får säga de själv.
Efter jag tagit mig en dusch och gjort mig i ordning så kom Sandra och hämtade mig åkte först till centrum sen hem till henne vi tog en liten promenad fy fan va de gjorde ont puhuuuu kändes som man hade världens håll i magen efteråt men men kommer ju så småning om bli bättre, 
Efteråt när vi kom in så började jag må illa igen och fick ont och de var även dags för matdags Sandra kokade mannagrynsgröt åh satan så gott de var är så less på soppor nu :) 


Sen kom illamåendet igen dåra satt mig en stund på golvet inne i toaletten kännes precis som att de skulle komma upp men de gjorde de inte som tur var efter jag hade suttit där inne så somnade jag där på toagolvet vaknade med att Sandra kollade till mig ;) 
Hon bullade upp med kuddar i ett hörn på soffan sa att jag skulle lägga mig där och vila så de var bara att lyssna på henne sen lagade hon mat till oss medans jag låg där som en krympling :( 
Måste ju bara att säga att jag vet inte vad jag skulle ha gjort utanan henne nu hon är bara så bäst puss på dig <3 
Hade inte tagit nå smärtstillande i dag och de märktes nu på kvällen fick så ont så jag inte visste vart jag skulle ta vägen så de var bara i me piller igen dåra. Sen efter tag så började smärtan släppa. 
Vi tog en lugn film kväll sen vi två filmer som handla nazister och hitler först blev de 
The Boy in the striped pajamas 


Sen blev de The Pianist 


Var riktigt bra filmer el va man ska säga helt sjukt att de har hänt på riktigt :( 

Nä nu ska jag ta mitt illamående och försöka somna :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar