tisdag 31 maj 2011

Måndag!!

Började morgonen med en promenad sen hem och körde ett Zumba pass
är så sjukt roligt men vissa danser är lite svårare än andra men
de kommer väl säkert de me snart att man hänger me hoppas jag :)



Så här svettig och fin är man efter ett pass Zumba


Efter mitt lilla träningspass så vart de lite plock här hemma sen vart
de en skönt varmt bad som jag inte gjort på länge.
Fattar inte varför man inte tar ett bad oftare än en dusch :)

Sen bar de av upp till Ica för att köpa lite Cigg sen hem till Sandra
Följde med henne på ett möte om stam renoveringen hon ska ha snart. Efter mötet tog jag lilla Tisse och åkte ner och möte upp Mammsen som skulle lämna Alex present. sen
vart de film mys m Sofia o Sara senare kom även Madde förbi m Boltas och Doris "hundar"
nu blir de sängen ska gå förbi "farmor" i mon vid lunch och lämna Alex student present .

Sov så gott mina nära och kära
Puss och Kram Syns På Stan xoxo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar