torsdag 19 maj 2011

Helgen!

Lördag 14 Maj
Jobbade min sista dag på Frootsjävla Najs om jag får säga de själv :)
började dagen/kvällen med att åka hem till Mamma och äta lite middag sen hem till mig och hämta lite kläder sen vart de hem till Sara för att förra lite :) med Annso och Fia.

Sara hinkar drink :)

Sofia oxå :)

Annso ska se arg ut funkar de ähh nää hihi

Sara har varit i farten men kameran


Bra skit :)


Efter vi förrat ett tag så gick vi till bussen och åkte till bryggan haha de var ganska mycke folk där men kul var de :)
lite senare på kvällen åkte vi ner till Kc och där kan man säga att man dansade röven av sig för en gång skull, kul som fan var de...

Jag och Sara

En tankad Emmelie

Jag och Annso heheh

Sara på dansgolvet

Efter Kc stängde gick vi till Statoil där fastnade vi ett tag och pratade med Björn och hans kollega
På vägen hem så plockade jag blommor till Sara haha sen la jag mig tydligen på vägen och spelade död haha inge minne :)

Så här snygga var vi när vi kom hem :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar