måndag 30 maj 2011

Helgen!!



Ja då har vi helgen som har vart igen då...

I fredas låg jag bara och slappa hela dagen i sängen och kollade
True blood första säsongen fastnade totalt för den :)

Sen jag kollat klart på boxen vid ca tio då ringer jag Sara och kollar vad hon gör och ska göra...
så vi gjorde oss i ordning och åkte ner till bryggan och kolla, de var så där med folk men men sen vart så klart statoil.

Lördag
när jag vaknade så var de bara att klä på sig snabbt och göra sig i ordning, för sen kom Hasse och mamma och hämtade mig vi åkte upp till eruostop för att hitta student presenter till kusinerna Alex och Jossan vi hittade massa fint hihi :)
Sen hem för att möta på "Faster Ullis" med kille och barn.
De vart riktigt kul att träffa dom de var ju år och dar sen vi sågs så vart ju hur mycke prat som helst.
Vart tacos till middag och så vart de massa gott till dricka.
Så summa av kardemumma jag var hemma en lördag kväll och de har inte hänt på länge :) men de var de värt måste se till att träffa dom oftare.

Söndag!
Då var de ju så klart Morsdag i dag då, så när jag vaknade så tog jag cykeln ner till mamma med en liten present ;)
Sen vart de till att gå och handla lite till middagen.
De vart pannbiffar med ost och bacon i potatis m sås
och vanilj munk till efterrätt så sjukt gott var de så man vart propp mätt.


När jag var hos mamma så skrev jag ut massa kort så nu har jag de jag gör
med att fixa och trixa med kort :)
Här har ni mitt pyssel
Gott och blandat

Som ni vet är jag ingen fann av bajsbrun så jag
ska måla om ramen till svart som allt annat jag har
haha

och jag lånade lite filmer av lille bror Emil
i kväll också de finns ju inge bättre än barn filmer tycker jag
så jag lånade tre stycken som jag inte hade sätt.

Så nu ligger jag i sängen och ska somna till
Bee Movie :)



Sov så gott mina nära och kära
Puss och Kram Syns På Stan xoxo :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar