tisdag 3 maj 2011

Valborg 2011 i Sala :)

Jag och Sara åkte till Sala redan på fredag kväll.
Började med att åka hem till Emil och Sara till deras nya lägenhet som btw är skit fin, för att gå på toa sen ner till Lilljas för att träffa upp lite Sala folk :) Stod väl där typ en timme sen gick vi hem till dom igen. och tog en grogg och bara snacka lite skit. Sara och Emil var ju hur gulliga som helst hann knappt komma in i lägenheten först vi fick en nyckel hem till dom så vi fick gå och komma som vi ville tyckte dom.
Vi satt och prata ett bra tag innan vi gick och la oss.
Morgon där på åt vi frukost med Sara innan hon åkte till jobbet och vi andra till Västerås för att handla lite till lägenheten. Först åkte vi till Net o Net för lite kablar sen till Ikea för lite smått och gott och till slut vart de Maxi för mat för kvällen sen bar de av till Sala igen för att äta och göra sig i ordning förr kvällen.....
Vi åt middag i hop med Emil innan han åkte för han var chaufför till Alhbom och jag och Sara gjorde oss i ordning och drack gott :)

Middagen pasta sallad men skinka Gott!

Sen när vi var klara gav vi oss ut i lilla Sala för att titta på alla fina bilarna :)
Vi gick väl nåt varv sen möte vi Lunda och Yngve mm från Märsta.

Sen gick vi ner till Liljas där möte vi
Linda,Malin,Park,Katta,Maja :)


Sen efter tag vi hade pratat med dom så hoppade jag och Maja in i vann med massa folk från Skeve. Helt stört sköna människor vi hade skit kul med dom crusade runt ett tag vet ej hur länge :)

Söta Maja och kommer ej i håg vad han hette haha

Maja och Markus

Maja målade Jons läppar röda så fint så :)

Efter vi crusat runt ett tag åkte vi till klubben där möte vi upp Sara och Katta som åkte med Johnny. Där var de sjukt mycke folk men roligt var de som fan träffade massa. Som man inte träffar annars förutom på crusningar :)

Jag och Katta, Maja på dansgolvet
Som ni ser hade vi skit kul!


Som vanligt var jag självklart på dansgolvet och dansa arslet av mig med alla men här är jag och Johnny


Haha och jag hade skit kul åt nåt :)

Sara och Johnny på dansgolvet


Emil kom och hämtade oss senare från klubben var väl hemma hos dom vi halv sex på morgonen haha och där hemma hos dom var de efterfest med massa folk vet ej när vi gick och la oss men kul som fan hade vi.
Sen på morgon när vi vaknade märkte jag att jag inte hade min väska eller jacka för dom hade jag glömt i Johnnys bil :(
Emil och Sara var skit pigga dagen efter så dom åkte till Västerås och att handla lite saker till lägenheten medans jag och Sara låg kvar och sov :)
Sen när dom kom hem började vi med maten, medans potatisen var i ugnen så åkte vi till Johnny för att hämta mina saker och vi stannade där en stund och pratade med han och kollade på dom fina bilarna :) han var oxå sliten.
Vi åt kött och klyft potatis och sås och sallad ett bra avslut på lyckad helg i Sala
Är lite stolt över mig själv höll mig vaken både till Sala och hela vägen hem till Märsta :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar