onsdag 1 juni 2011

Tisdag!

Blä vaknade med världens huvud värk i morse inte kul men men sånt är livet i bland bara att leva med de :(
Gjorde mig i ordning och gick till "farmors" jobb för att hälsa på och lämna Alex student present sen bar de av hem igen för att ha tvättstuga inte så kul var att springa där i värmen som har vart i dag men men ett måste, som tur var hade jag bara tre maskiner, efter jag var färdig där så åkte jag och Sandra leta födelsedags present till Lilla Sara och de hittade vi oxå de vart ähhhh de får ni veta sen hahah.
Jag köpte lite grönt till akvarumet .

Här är lite av fotonen jag har fixat
nu gäller de bara att plasera ut dom någonstans :)

Efter handlandet så bar de av hem till Sandra för att laga lite mat och film
Jag gjorde en köttgryta med pasta vart sjukt gott vart riktigt nöjd över mig själv .
Till maten kollade vi på Änglagård tre som Sandra köpte i dag ja vad ska man säga om filmen var väl si så där, Ettan är ju helt klart bäst men så brukar de vara med filmer första är alltid bättre.

Sen när jag kom hem satt jag mig ner och betalade räkningar buhu nu är man fattig igen men men sånt är ju livet tydligen som "vuxen " :)
sen satt jag ner växterna jag införskaffade i dag fiskarna vart så nöjda!

Nä nu blir de till att hoppa ner i den ny bäddade sängen och sova så man orkar med morgon dagen men student firade mm

Sov så gott mina nära och kära
Puss och Kram Syns På Stan xoxo :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar