onsdag 22 juni 2011

CCCP Tallin 2011

Vi brudar började fredagen med att mötas upp stationen för att ta tåget in till
stan och sen möta upp Dea, efter de gick vi till donken för att äta lite innan de bar iväg till båten :)

Dag 1
Vi gick ombord på båten redan vid fyra tiden eftersom första bandet skulle gå på vid halv fem.
Vi gick ner till hytterna för att lämna av väskorna och så.
Sen gick vi upp till soldäck där bandet spelade.

Annso och Sandra


En liten grupp bild
Jag Sandra Sara Annso
'

Vi gick direkt till baren och beställde öl och groggar innan vi satt oss ner för att kolla på
Top Cats :)
Innan de började regna

Jag och Dea under paraflaxet när vi kollar på
Puddingarna :)

Dom hann bara spela några låtar innan de började spö regna och packade dom ihop. och alla gick in och väntade på Taxfree skulle öppna haha

Här har vi bunkrat upp för helgen allihopa!


Efter handlingen bar de ner till hytterna igen för att göra oss i ordning för kvällen och fest hihih
Grannarna tittade in och sa hej och skålade lite med oss


Efter vi var i ordning gjorda och lite förande i hytten och så.
Så gick vi ner till dansgolvet där vi alltid hamnar :)
Träffade massa roligt folk där både nytt och gammalt folk man träffat genom tiderna på kryssningar och träffar.

Jag och Sara på dansgolvet

Sen ner till hytten igen för att "pudra näsan" lite och fylla på glasen
hihi man får ju inte var dum i bland :)


Jag och Annso På fyllning :)


Sen vart de dansgolvet igen och där träffade vi skåningen Dennis "Kulan".......
Ett av banden kommer inte ihåg vad dom hette :P

Vid två när alla banden slutat spela så vart de party i korridoren som förra året så spelade
Top Cats och de vart så klart att jävla röj de gillar vi
Sara under hatten haha och jag sjunger :)

Här tittar hon fram

Och här har vi go bitarna
Martin och Lilja mums och den nya band medlemmen Olle

Jag och Sara höll igång till tio på morgon sen gick hon och la "sig och sov" medans jag gick upp igen och parta haha höll igång till tolv sen gick jag och la mig.

Dag 2!
Vi gick upp vid tre och mådde ju inte så bra om man säger så man var både bakis och bakfull haha
vi samlade ihop alla och gick upp till soldäck för att ta sig en återställare å de gick väl så där och få i sig ölen men jag fick i mig den till slut efter mycke :)

Kulan och Annso

Vi satt och lyssnade på Rockist eller va dom heter. och åt lite mat och drack. vi satt där en bra stund sen gick vi ner till Taxfree och handlade lite mer dricka och godis.
Sen var de bara att göra sig i ordning för att gå ner till dansgolvet och lyssna på
Top Cats

Här sitter vi alla och lyssnar på dom :)

Sara och Annso dansar för fullt

Dea och Jag Pusss Pusss

Dans kungen och Annso ååå Kulan
Och så har vi Jon på skärmen :)

Här har vi Top Cats på Scenen

Sandra och Dea tog en paus från dansandet
lite törstiga kanske ;)

Jag Kulan och Sara å Kaj
så stört sköna killar från Skåne

Vart en lång kväll/morgon me vi gick och la oss vid halv åtta på morgonen
de var inte kul när klockan ringde halv tio igen för att gå upp och packa de sista :(
båten kom i land vid tio fy fan har aldrig vart så bakis/full på länge hahah
men de var de värt så grymt rolig resa träffa massa nytt å gammalt folk
Synd bara att de är ett år kvar till nästa kryssning :(


Den här klockan var presenten för i år lite dålig bild men i den står de
Classic Car Cruise Parade 2011




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar