måndag 11 oktober 2010

Onödig info men men!

Har du:

Förnekat förintelsen? Nej
Följt skilda världar? Ja jag tror att jag gjorde de
Sagt nej till ett samlag? haha, ja.
Snott någons mobiltelefon? nej!
Varit medvetslös? japp
Hånglat med någon riktigt ful? Hahah jaa
Hånglat med fler än 50 personer? hahah
Gjort någonting riktigt dumt? Ja.
Gjort någonting du verkligen ångrat? Ja.
Blivit full på ett släktkalas? Ja tallin
Varit full i skolan? Studenten
Blivit portad från en krog? nopp
Varit otrogen? Skulle aldrig falla mig in att vara de
Varit full på julafton? nej
Åkt ambulans? ja
Gjort någonting riktigt olagligt? Haha kanske de kanske
Fått din mamma att gråta? Ett antal gånger
Slagit ner någon? Tyvärr så ja

Har du någonsin:

Sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja de klart annars skulle jag aldrig sagt de!
Bråkat med ditt husdjur? haha ja nyss. jävla kattjävel.
Drömt något helt galet som sedan har hänt dig dagen efter? Inte vad jag kommer i håg

Varit i:

USA?
Norge?
Finland? Ett antal gånger =)
Kina?
Tyskland? Japp

Annat:

Tar du droger? Nej.
Vem är din bästa vän? De är inte bara en utan några
Vad är du mest rädd för? Svårt att säga
Vilka kläder sover du i? kläder??
Vem hatar du? Ja du finns bara en jag hatar
Varit kär? Ja
Gillar du att ha folk omkring dig? ibland, ibland inte.
Är du ett hälsofreak? inte direkt
Har du varit kär i någon som du inte har haft en chans på? haha Nä
Är du ensam nu?
Låt som fastnar i ditt huvud ofta? Kung över ängarna
Vill du gifta dig? Nja kanske

Favorit:

Rum i huset? Sovrummet =)
Typ av musik? allt möjligt.
Parfym? Puma
Månad? Juni å Augusti

De senaste 48 timmarna, har du:

Gråtit? Nästan iaf
Köpt någonting? ja
Sjungit? Ja på hovet när Volbeat sjöng
Sagt "jag älskar dig"? Nej
Saknat någon? Ja sjukt mycke!! (m)
Kramat någon? Ja.

Har jag:

Digitalkamera? Ja
Telefon på rummet? Mobilen
Egen dator? Ja.
Könssjukdom? Haha, nej inte mycke!!!!
Bra kompisar? Ja...
Husdjur? katterna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar