söndag 24 oktober 2010

Lite från helgen!


Vi åkte då till Bollnäs i fredas jag och Sandra och Annsan tog ca 3 timmar stanna i Uppsala och tanka lite sen bar de av på vägarna igen. Jag somnade som vanlig hehe vaknade upp lite då och då. Jag och Elvis sov där som två små barn :)
Och så när vi var i Bollnäs så svängde vi in på Coop och handla lite fan vad dyrt de är och handla där!! Säger bara att Willys och Ica Maxi är bäst.
Sen åkte vi till huset.
De låg lite långt in i skogen men var skit mysigt hus. Hade 30-40 tals tapeter överallt blommigt värre om man säger så, så lilla var de inte förutom badrummet.
Vi var väl framme vid ca 21,30 sen kom Sara och Ante kom vid halv elva då tog vi oss en macka och lite kräftor och pratade lite, sen satt vi oss alla och kolade på tv innan de vart sängen

Mumsigt värre med kräftor

Sandra,Sara å Ante

Fredags mys

Annsan stickar min halsduk


Den mysiga brasan


Lördag på be gav vi oss ut på lite äventyr runt om i Bollnäs och kollade runt så man hittade vart saker och ting låg , sen vart till Järvsö och och kolla på skidbacken som vi ska åka på i vinter när snön har kommit. Å vi var in på Dollar och Karlsson och Albert och Hurbert el vad de hete :) en trevlig dag. Sen var de hem igen till huset för att ta det lugnt en stund sen vart de middag tacos mumsela säger jag bara gott som fan!

Sara och Sandra vid bordet

Utsikten fint va?


Sen efter middagen åkte vi hem mot Märsta igen, och jag ska ha sen STOR guld stjärna jag var vaken hela vägen från Bollnäs till Märsta de har nog inte hänt på länge att jag har har hålt mig vaken så lång bil färd :)
Nä vi kom hem så var de bara att byta om och fixa sig lite sen åkte vi ner till bryggan en liten stund, de var sjukt mycke folk där för en gång skull, men dom vägrade ju öppna övervåningen så man fick snubbla på folk för att ta sig fram där men men.
Söndag i dag då!
Jag och Sara sov JÄTTE länge i dag vågar inte skriva när vi gick upp.....
men sen när vi hade vaknat till och duschat och så åkte vi in till Ks för att hälsa på "mormor" var jätte kul att se henne i dag, den var en helt annan person från förra veckan de går uppåt för henne nu. I mon får hon komma hem. Sen åkte vi till Castello och köpte pizza Gott
Hem sen för att kolla på Ensam mamma söker :)
Nä nu måste jag lägga ner datan och försöka sova innan Sara vaknar med att jag ligger här och skriver... Får se vad de blir för äventyr i mon!!!
Sov Gott Där Ute
Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar