onsdag 6 oktober 2010

Lite bilder från helgen hihi
Jag och Sara
En aprak Jimmy och Sara

I går var jag en kurs jätte tråkig skulle ha vart elva stycken där men de var bara jag som dök upp =)

Men då gick de snabbare så jag fick gå hem tidigare, så de var skönt.

Jag gick hem till mamma efter de. och åt lunch med henne sen gick vi till vårdcentralen för hon skulle lämna prover, sen gick vi runt lite sen in på loppisen så jag fyndade lite, hitta en puss muns lappa för bara 25 kr.

Sen vart de vidare hem till mamma ingen för att vila lite vart sjukt trött i går, sen när Hasse slutade så körde han hem mig till Anett så jag kunde fixa mina naglar. Hehe de tog sin tid att fix DOM om jag säger så, efter dom var klara så kändes e som någon hade slagit en Stekpanna i röven på mig efter ha suttit på den där runda pallen =)

Sen vart de hem till mamma igen för att äta lite middag som Hasse hade gjort jätte god kyckling med potatis och tatzikt. Sen satt vi och prata massor om Emil och så, Sen kom Sara och hämtade mig så åkte vi förbi hemma hos mig och kolla om de hade hänt nåt i mitt badrum, hela badrummet var var kaklat nu men inte med fog eller vad de heter och igen toa än heller, de går sakta men säkert fram =) sen vart de hem "till Sara och mig" där jag bor just nu för att sortera tvätten inför i dag.

Nu sitter jag här igen i den här tråkiga data salen igen är inge kul alls men men de är ju ändå torsdag i dag så är de i mon igen sen HELG jippi då blir in till stan för att se/kolla på Volbeat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar