torsdag 21 oktober 2010

Hej åh hå de var ett tag sen jag skrev här men men alla har vi våra dagar man inte orkar skriva eller vad säger ni Världen :)

Men men de har väl inte hänt så mycke ändå.... eller vänta måste tänka ööööhh förra helgen var jag med alla barnen min syskon på Barnen Djungel de var kul och och kolla på dom,,, alla var helt till sig.vi var där i ca 2,5 timme men de kändes som en kvart när man hade kul jag hoppade oxå med dom i hopp borgen, barnen man har inom sig kom fram då var ju barn på nytt :)
Sen kom Pappa och Håkan och hämtade oss alla när vi hade vart hem och lämnat av dom så åkte jag och Pappa å Kevin tillbaka till Eruostop och gick på garage loppisen vi fynd lite Pappa hittade en snygg köks lampa av tvp smides
Gubben sa när jag fråga vad han skulle ha för den??
-ja vad tycker du?
-då svarar jag 50 kr får
-nä svarar han ähh 75 kr
-nä sa jag 60 kr får du för den
-och då svara gubben okej då SÅLD för 60 kr

Pappa stog bara och skratta åt mig när jag stog där och pruta hehe
sen fynda jag oxå hittade ny fina muggar med Marilyn Monroe på.

Sen så har väl veckan vart tråkig som vanligt.

I dag var jag med Malin och Elvira i Uppsala och fixade nytt leg till kryssningen så jag kommer på båten eftersom mitt pass har gått sönder.
Sen hämta min mobil som har vart på lagning igen, sen hitta present till Malins kompis som har nyss fått bebis..
De är verkligen ett Baby Boom år i år alla ska ha barn eller har fått..

Nä nu ska jag kolla lite på tv innan jag går och lägger mig sov sött där ute
pössssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar