tisdag 26 oktober 2010

En ny dag i dag me då!
Vaknade kl 6 i morse med världens huvud värk de var inge kul ville bara somna om men de gick inte så jag låg kvar till kl ringde kvart i sju då var de dags att gå till tvättstugan.. Så nu är alla min och Saras tvätt tvättad så skönt sen när jag skulle lägga in kläderna så gick de inte i Saras garderob de var som man hade kastat in en bomb där :)


Men nu är de fixat har vikt och gjort i ordning där, så man hittar vad saker å ting ska ligga. Efter de hade Sara gjort lunch åt oss de vart pasta med bacon sås.
Sen satt vi oss vid en varsin data och betalade räkningarna så nu är man fattig igen :) men men sånt är livet att vara "vuxen"



Min värk i huvet har inte gått över än håller på och få tupp juk........
Nä nu blir de till att göra sig i ordning för att gå hem till min lägenhet och fixa så jag och mina älskade katter kan flytta hem igen..
kanske kommer mer text sen i kväll vem vet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar