fredag 14 mars 2014

Torsdag

Idag har jag vart först på morgon på löwet och tagit lite blodprover och jag måste ju då säga oxå att jag har nog träffat den bästa i sjuksköterska jag någonsin möt när de gäller blodprover hon hittade en ådra på engång åh ont gjorde de inte heller, hon var väldigt försiktig. 
Annars när jag har vart på sjukhus el så för att ta prover så har dom stuckit mig några gånger innan dom hittar någon bra ådra el var tvungna att sätta nålen i handen

Inte ett blåmärke heller vart de :) 


Efter de åkte jag hem för att vila lite, men de fick jag inte för då kom dom för att fixa antenn utagen men de vart ju bara sämre buhu
Sen ringde kl för att hämta Julia på dagis, vi stanade nog vid varje lekplats för att gunga lie :). 
Efter tag vart så kallt så vi gick hem till mig och gosade ner oss och kollade på Happy Feet filmen, bara älskar den, är ju så söt. 
Slutade med att lilfisen somnade till så de var bara att väcka henne och klä på dig och gå ut så hon höll sig vaken till mamma och mommi kom hem 
Dom hade köpt med sig lite mat till oxå lite donken 
Sen var de bara hem och dö på soffan med mon rinnande näsa och bankade huvud  

Julia sötnosen sj :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar